tisdag 30 mars 2010

Min telefon är tillbaka hos mig :D


All alone, all alone.
Hoppat Rio idag! Det var riktigt roligt. Har nog saknat det mer än jag insett men nu ska vi komma igång igen :D Han travade över travbommarna hur fint som helst. En bom i taget, snacka om förvånande. Det brukar ju vara alla bommar på en gång. Studsen var väl kanske ingen höjdare men annars gick det så bra så :)
Hade verkligen bestämt mig för å gå på stan och framförallt träna på friskis idag, men så ringde ju madde å undra om jag ville hoppa och så hade jag ingen telefon och ingen klocka så jag sket helt enkelt i det. Ack ack, shame on me. Men jag fick köp ett par chinos och en tröja i alla fall, älskar dem!

Dressyr träning för Hilde med Dina idag. M U M S på ponnyn. Allvarligt talat hon har aldrig gått så bra någonsin, liite frestande att faktiskt lägga lite mer krut på dressyren än jag gjort innan. Hon ger så härlig känsla just nu. Även om det tar två varv runt i ridhuset innan vi får upp ökad trav och jag typ halv dör på slutet så vet man att det går faktiskt, bara man vill.
Nu skulle jag ju varit med lovisa, som nog inte kommit hem än verkar det som, men mamma vill inte släppa iväg mig hem till dem, för av okänd anledning litar hon inte på att jag kommer hem i tid till städningen imorgon. Men lilla mamma inte skulle jag bli sen till det? Jag är ju alltid i tid och städa är ju mitt största nöje i livet! Anyways får vi väl se om lilla lovisa (och linnea kanske om de slår på stort) orkar pallra sig hit. Förväntningarna är inte höga med tanke på att klockan är fem i tio, men man vet ju aldrig.
Annars kollar jag på how to loose a guy in ten days själv för den är jag sugen på! C'ya

Sova bör man annars dör man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar