tisdag 9 mars 2010

müsli & jordgubbsyoghurt

Mittbena var det här ja

Yo, lite glaare idag. Hade fel och rätt igår om wanten/dustin tjohejset. Jag skulle fått Canelly men blev ca 3 minuter sen. Då var evelina snabb! hihi, hon visste ju inte hur sen jag skulle va så jenny tyckte det var lika bra att flytta mig till sista gruppen istället och vem fick jag då? damdadaram! Wanten! höhö. Och vem fick canelly istället? Damdadaram! Evelina! hihi, lugnt snäckan eftersom jag fick wanten, annars hade jag kanske varit liite grinig ;) bara för sån är jag.

Chillade med linnea på stan sen och hon handlade åtta tuggumi paket om ni ville veta. Sen skulle vi ju vara duktiga och träna på friskis. Har aldrig varit så opepp inför ett träningspass någonsin. Örk. Trampade lite halvhjärtat på cykeln och så sen stack jag till stallet. Rätt sent ändå, sen kom jag och evelina på att vi ville att jag skulle sova hos henne så då fick jag plötsligt eld i baken. Swischswichswich så hade jag fixat till båda dina och champion +skrittat dina och satt på tåget påväg till påarp (y)

Evelina hade druckit en capuccino/cappucino, behöver jag säga mer? Hon var helt HELT hyper. Hur kul kan det va å äta havre fras egentligen? Jag tror linis var en gnagare i sitt förra liv, ska filma henne nästa gång så ni får se. Trodde inte man kunde tugga så intensivt, jag kan det då inte och jag försökte faktiskt.

Chillidillen dag i skolan idag och bara läste på de två första lektionerna. Och så fick vi väärldens bästa efterrätt idag. My goood! happ hade jag fotat det men det minns visst inte min telefon. Det var i alla fall jordgubb/vanilj glass, marränger och chokladsås! haaallelujah! Tänk om man satt fram en liten vagn på kanske 100x70cm med två paket glass, en stor skål marränger och en storskål chokladsås på högasten. HAH, ett krig hade utbrutit innan ens en halv minut passerat. Folk hade slagits tills det kommit blod, och säkert fortsatt efter det också. Kastat grejer efter varandra, grävt med händerna i skålarna och tryckt in det i munnen bara för att få mest och före alla andra. Visst det blev trångt nu också men när jag var där gick det bra i alla fall men så är vi ju fyra killar och resten tjejer på hela skolan. Vi har väl lite mer vett i skallen antar jag. Helt fakta baserat :)

Visst ja, tränade för hilde idag och det gick väldigt bra. Duktig i dressyr får man väl säga att hon är. Alltid något.

Sängen väntar, natti natti

1 kommentar:

  1. LillaLustigaLiza har en hittelön att hämta i butiken! Hälsningar Cissi

    SvaraRadera