måndag 22 mars 2010

Påsklov om fyra dagar, påsklov om fyra dagar. Lalala


Så var det måndag igen. gäsp. Pay&riden gick bara bra utom att jag höll på att frysa fötterna av mig i mina sneakers. De har dessutom hål i hälen och det var gegga överallt. Men men jag har väl bara mig själv att skylla som vanligt. Hoppade Dina i paddocken efteråt och hon var helt hysterisk lilla loppan. Sprang som bara den gjorde hon, halvt okontrollerbar. Bra att hon tycker det är roligt i alla fall. Caprilli bana på träningen på torsdag och det kan ju bli spännande och se hur det går om hon är såhär pigg -.-


Stack hem och sov hos linnea & lovisa senare (surprisesurprise). Typ bara va somvanligt, kollade lite tv och chillade allmänt nice. För en gångs skulle somnade jag inte i soffan och inte lovisa heller. I så fall bara de sista 10 minutrarna. Linnea somnade vid de första tio minutrarna. De stack upp och morgonfodrade vid halv sex men då låg jag och sov kan jag säga. Det är nog något av det bästa som finns. Få ligga kvar i sängen medan andra går upp, det tackar man inte nej till.


Red Gräs i skolan idag som var väldigt lätt och fin i handen men väldigt grinig. Kändes inte riktigt bra och hon studsade nästan i höger galoppen. Skumt. Annars var hon rolig att rida faktiskt. Dina fick först gå en sväng i paddocken och jag tror kicken av vitamin sprutan Helene gav henne sitter i fortfarande. Efter det skrittade jag & Hanna ner till stranden en sväng. Hilde träning i morgon :D C'ya folks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar