torsdag 18 mars 2010

ställde klockan på 05.25 i morse för att hinna plugga lite till, duscha och säga hej då till Tim innan skolan. Larmet ringde och satte det på 05.32 istället, sparade och allt men glömde trycka på "on" knappen. Såklart. Tio i sju får jag ett sms av evelina som säger att hon inte kommer till skolan. Tack, säger jag bara annars hade jag väl sovit hela dagen. Jaha.. och vad ska man göra nu? Hann duscha och sånt men kunde inte bara åka utan att säga hej till tim så cyklade upp till stallet och så skjutsade madde mig till busshållplatsen. Fick ta en senare buss men hann ändå för skulle ju till djursjukhuset.

Provet gick bra, tror jag. Har just varit hos dinisen och vi gick på promenad med felix och nina. Ska ju vara barnvakt på lördag åt dem och det blir nog bra. Nu ska jag in till friskis och svettas lite med två halvförkylda kinneson. Sover hos dem i natt. Ciao!



R.I.P Timberlake

-föralltid i våra hjärtan-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar