måndag 29 mars 2010

Grattis Emma Brandner på din dag!

Tre dagar har gått på lovet och jag känner mig redan lite ensam, saknar 1b! Det är så tyst :P Och så saknar jag ju evelina, såklart, som åkte till norrlandet igår. KOM HEM!
Annars har jag ju faktiskt träffat "the old ones" om man för säga så :P Tizan, Flisan och Emsan. Emmas födelsedag idag ju och vi käkade lite pastasallad, tårta och chillade hemma hos tizh. Nice, nice även om jag å felle missuppfattade varandra somvanligt på telefon. Inte helt lätt att kommunicera på den fronten inte.

Nu ikväll har jag och Lollo sett Remember Me på sf. Louise är verkligen en ordentlig människa. oftast. Ni vet hon har koll, kommer i tid, planerar och jaa.. har koll. oftast. När hon då 18.20 fortfarande inte kommit till sf när bion börjar 18.30 och vi sa vi skulle ses sex blir man ju liite fundersam. Speciellt när man inte har någon telefon med sig. Tack å lov dök hon upp sen i alla fall (och tack och lov att det var innan filmen och inte efter för då hade jag kunnat hitta på precis vad som helst som kunnat hänt henne).

Riktigt, riktigt bra film tycker jag. Fett sorglig och jag grät såklart men den var sjukt bra, verkligen.

2 kommentarer:

  1. hahahah vilken kväll!!!! jag uppskattar nog din blogg för lite! <3

    SvaraRadera