söndag 7 mars 2010

Dina är inte på plus.. snarare så långt åt minus man kan komma..

Inte riktigt på skrivar-humör om man säger så. Ponnyn ville ingenting idag. Var på pay&ride för att banka runt henne och det var precis vad jag fick göra, banka runt henne. Hon stannade ca7-8 gånger i första och minst dubbelt så många gånger i andra. Positivt i alla fall att jag fick försöka tills vi kom över. Men att hon skulle stanna så många gånger trodde jag inte. Orkar inte.

Hoppade Wanten i fredags i skolan och det var kul i alla fall. Han var så snäll så och det känns som om man fattar lite mer om honom för varje gång man har honom. Sov i påarp i fredags efter ett besök hos mormor och det var hur nice som helst. Jag å evelina nördade våra böcker, nerds som vi är, och åt meeega frukost. Sen var det showen i lördags kväll och det var riktigt kul och nästa år kommer det bli ännu roligare! "tävling" idag jue och sen har jag ridit monik som inte vill och bara läst, läst, läst. Ridning i skolan imorgon och något säger mig att min Dustin/Wanten-med-inslag-av-Hissen- period kommer få ett break. I alla fall i morgon, men vi får väl se. Nattinatti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar