måndag 15 mars 2010

Imorgon får kameran hänga med, jag fotar ju för fasiken inget nuför tiden


Eller jo okej. Veterinären kommer på fredag för Dina känns inte riktigt bra. Hon har ju stoppat så in i bomben på senaste tävlingarna, speciellt på förra och hon känns lite ojämn och jag vet inte.. eller så är det bara jag som inbillar mig och tycker att det borde vara något fel på henne för att hon stannar så. Det är bara så himla rörigt och förvirrande att hon hoppar så bra på träningarna som hon gör. Vi får väl se, Helene ska kolla tänderna på henne i alla fall och jag bävar inför vad hon kommer se när hon öppnar Dinas käft. Ingen har ens kikat in i den på fyra år...men som sagt: Hon har vita tänder i alla fall! Nästan vitare än mina. Alltid något. Men man rekommenderar ju att man i alla fall ska kolla hästens tänder en gång per år. När vi köpte henne hade de gjort det i februari. Det var 2006, nu är det 2010. Men jag har inte märkt något jätte problem utom att hon tar hundra år på sig att äta morötter och äpplen. Äh, vi får väl se. Hon ska göra böjprov på henne också utifall det är något annat, det känns lika bra.
Annars red jag melitta i skolan idag. Hör och häpna! Inte wanten, inte dustin, inte ens hissen fick jag. Och inte anastisia heller som jag tippade på om jag inte fick någon av de andra. Rätt skönt på ett sätt att slippa oroa sig för att ha alla kroppsdelar hela och i behåll efter lektionen och hon var faktiskt inte särskilt jobbigt för å va melitta.
Sängen lockar, ha're.
Sova bör man annars dör man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar