lördag 27 mars 2010

Hmm..

SLÄCK LAMPAN

Jag har putsat! Var bara tvungen att säga det, det sker nämligen inte så ofta. Inte alls ofta. Typ aldrig. Och så har jag tvättat min jacka, borstat massa på Dina och ryckt hennes man. Guldstjärna till mig.

En sak, jag vet vi har snackat om det innan. Men vad gör människor som inte har häst, någon annan tidskrävande sport, eller pojkvän? Jag menar när man har suttit vid datan och känner sig nöjd, ja vad ska man då göra i sitt hus? Om man vaknar halv elva och sätter sig vid datorn, sitter max typ 2-3 timmar, vad gör man sen resten av dagen? Om ens kompisar sysslar med annat. Tar en promenad? Nää, skulle inte tro det, kanske om det är fint väder men det tar ju max en timme. Läsa en bok? Kanske det, men jag menar man kan ju inte ägna halva livet åt att läsa. Titta på tv? ooj, vilken stor skillnad från att sitta vid datorn. Baka? Man kan väl inte baka varje dag heller, å nyttigt är det då inte. Städa? Åh, ja yes, fy vad spännande! Plugga? Sant, det kanske. Om man nu har något plugg.. Kanske måla naglarna eller något.

Äh, inte vet jag. Bara hanna sitter vid datorn har jag ingenting att göra. Sitter på min säng och undrar vad folk brukar göra :P jag förstår det inte riktigt, jag hade gått upp i taket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar