söndag 28 mars 2010

Det finns en liten, liten hoppare inom alla

Kör som gabby, fett störigt ibland men nice.

shoo baloo, Dina har återvänt. Hoppas jag! pay & ride i lödde idag 80-90 och hon hoppade allt, varenda hinder och på första försöket! Helt sick. Men hon kändes positiv enda sen jag hoppade upp, inte alls som när vi var i torn. Jag tror hon tyckte det var roligt i alla fall, klappade lagomt överdrivet mycket så hon fatta, en liten rosett fick hon också faktiskt. Ändå tog vi ut så jag hade ungefär dubbelt så mycket tid till att rida fram som jag behövde -.- men hon segade inte ner ändå. Snacka om att hoppet återvänt. Läängtar tills vi kan tävla ordentligt igen men känner inte att vi behöver stressa iväg för det sista jag vill är att hon börjar stanna igen. Vi får väl träna högt så vi kan klättra lite fortare i klasserna sen när hon hoppar säkert på tävlingar igen istället. Kul det ska bli! En glad dag idag :D

Och ganska trött. Kunde somnat på gymmet om jag bara blundat. Linnea å lovisa fick mig att handla lite godis på pistachia efter träningen, fast köpte iaf bara typ tolv bitar. Nästan två veckor sen jag åt godis sist. Nu vill jag leta påskägg! hihi, det är så kul.

Nu taggar vi inför dressyren i landskrona nästa helg! Ska bli riktigt kul faktiskt, plus att emma, sussie, josse och amelie också ska dit :D



Sis hoppade idag, är ni inte förvånade? Jag är chockad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar