torsdag 1 april 2010

Farmor bor i datorrummet


Torsdag är det allt och känner att mitt påsklov verkligen inte har utnyttjats alls. Suck. Har sovit hemma helt själv enda sen i fredags, stackars mig. Men min sovarkompis är ju i norrland så vad gör man? Och de andra två gör en massa saker hit å dit och känner att jag inte riktigt har någon koll på dem. Aja, sånt är det väl ibland antar jag. Men jag menar på lovet? MEN ikväll ska jag i alla fall ut till Hanna i Billesholm/Bjuv eller vad det heter med mitt glada gäng :D film och sånt trevligt. Hoppas bara lollo har fixat någon ersättare åt mig, annars måste jag vara på ridhuset kvart i nio i morgon bitti,.. Oh yes! sen hjälpa linnea och sen till dina, och sen in till linnea å lovisa igen (tänkte i alla fall sova där.. man får väla hoppas att det går bra)?! Nej tack, fixa dina först. Men så går det när man inte tänker så långt och lollos övertalningsförmåga är en klass för sig. Man bli nästan lite rädd.
Nu har jag i alla fall lämnat tillbaka böcker på bibblan, fick visst en böter på 53 kronor.. ops. de var visst lite sena. Så kan det gå! Lånat om The Host i alla fall, ska läsa den igen. Underbar bok. Men jag menar det är ju stephenie meyer.

Hoppträning igår och syster hanna följde med. Hum? Whazzup with the universe? Tror allt att hon börjar bli sugen på att hoppa, vem hade kunnat ana det? Får väl se om man får vara med i helgen och kolla när hon skuttar runt. Kanske slänga in en av mina vanliga kommentarer., pepp-talk a la liza. "Förhelvete Hanna va inte så jävla mesig!!!" nej, har faktiskt lärt mig att tygla min frustration. Känner att jag gett upp hoppet om att få hanna att hoppa för ett bra tag sen, så nu är jag baara positiv! Lovar!

Evelina skåne saknar dig och vi vet att du saknar skåne

2 kommentarer:

  1. Hahahhaha, vi får väl se hur det går med peppet, jag ska skutta runt imorgon ;)

    SvaraRadera
  2. hahah, jag får ta det som en komplimang! :D

    SvaraRadera