onsdag 28 april 2010

namnam

Okej, har varit rätt trött efter helgen får jag väl till mitt nederlag erkänna. Men sånt är det! Nu börjar jag komma tillbaka igen. Kemi plugg hos mig i måndags med tizh å lollo, säga vad man vill om det men hur lätt är det att plugga när:

Liza -men lollo hade inte du några uppgifter vi kunde göra?
Tizan - NEJ jag tänker INTE göra några uppgifter!


öhh... nahe.. okej..? För att slippa tjafsa argumenterade vi inte emot. Vi gav oss helt för att bevara freden. Rabblade lite räkneord och spelade playstation istället. Sen sov lollo här :D

Idag blir det ronja rövardotter filmning. Får vi hoppas, om klockan inte hinner bli tolv innan skådisarna (Evelina, Agnes å lovisa) kommer..




Tizh spelar helhjärtat!(kolla den längst ner till höger, haha)


Gjorde en sån här super tjusig bild på lollo också och glömde spara. Pallar verkligen inte göra om den nu, men en dag kanske. Om ni har tur.


Dressyrträningen gick mega bra med Dina igår, hoppas hon kommer tillbaka nu som hon var innan.

1 kommentar:

  1. tänkte precis skriva taaaack för att du inte la ut bilderna på mig! men ack vilken tur jag hade att du glömde spara den ;) så fööör jevlig ut! hahah tack för en mysig dag o kväll! :D <3

    SvaraRadera