måndag 19 april 2010

Minne som en guldfisk, energi som en linnea med sömn brist

Och vad har jag gjort sen förra tisdagen eftersom jag inte bloggat? Inte en susning. Mitt minne sträcker sig bara till i fredags. Och helgen har väl i stora drag bestått av hästar, lovisa och tränings tankar. Ifredags tänkte jag promenera, men det hann jag inte. Grillade marsmellones med girlsen istället och sov sen hos lovisa.
Lördagen började inte bra. Hade utsläpp så vaknade av klockan vid typ åtta, inte på humör alls såklart. Asade mig upp. Sprang till bussen, fick ont i halsen men hann i alla fall med den. Kom till stallet tio i tio; Alla hästar ute. What? VEM har släppt ut hästarna?! Jag :D Säger carolina glatt. Varför det?! frågar jag, bara en smula bitskt och med en lite sådär halvt aggressiv blick. eeh, jo för jag skulle väl göra det.. eller?, svarar carolina som lika gärna kunde tillagt "snälla slå mig inte, det var inte meningen!" Happ, visar sig då att min kära moder rört ihop det med veckorna och jag har inte utsläpp förrän om två veckor. Tur att det var en lite promenad bit hem så jag hann lugna mitt glada humör innan jag träffade mamma i huset.

Sen tänkte jag å lovisa sticka till friskis.. Men saker och ting gick som det brukar; Jag missar bussen och lovisa känner sig lite halvsjuk.

Så då bar det av till maxi istället, godis och film hihi. Spelade kotte mot emilia å hanna. Vi var bäst. vi förlorade. Men vi var ändå bäst! bara för de fick alla höga poäng kort..
sen New moon, the holiday. Eller ja inledningen sen sov vi sött i min säng.
Söndag red jag hos chanette med lite små hinder, gick bara bra. Följde med när lovisa å olivia hoppade på henrikslund tror jag det hette. Gick hur bra som helst (y) fotade, wie. Burger king, världscup final, linnea kom hem, duscha, snacka, sov.
Idag har vi haft körning hos ingela hehe vår ponny hette bratt, var 21 år och stod och sov. Oh yes! Men sen blev det fart vill jag lova, jeflar vad det gick undan haha, fett skoj.
Här har ni bilder :D struntar fullkomligt i vad folket på bilderna tycker för dessa tyckte jag blev bra^^, jag å min kamera älskar hoppning utomhus

1 kommentar: