söndag 4 april 2010

torsdag, torsdag


shu brushan
long time no seen.
Det är rätt långt till bjuv/billesholm. Bara så ni vet.
Hos hanna i torsdags med Tizan, Susi, Emma, Sanna, Karro och käka massa skit och kollade film. Typ allmänt chill.

Vi promenerar mot hannas hus från busshållplatsen & Hanna berättar om det vi ser;
Hanna - Och där växer det jordgubbar som man kan plocka fast där vågar jag inte ta för han som har dem blablabla, och där bor två danskar och där bor en som blablabla och vet ni? När min andra granne blablabla och så där bor min kompis blablabla som bla.. OSV
Haha, något annat ni ville veta? (ironiskt efter som hon berättat allt)
Tizan - Jaa, eeh, var är vi?

Som susi sa: Jaa och så jag och liza. Såklart, vi är alltid med. Överallt. Varjegång.
Sant, det är vi verkligen.
Det var i alla fall härligt hos hanna och jag å sanna snusade på soffan. Jag sov riktigt skönt men sanna hade lite svårt att få plats verkar det som. Att sova är ett tyst krig. Ta till våld om det inte hjälper!
Hanna och susi dansar vackert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar