söndag 25 april 2010

The perfect end of the perfect weekend

Denna helgen har varit riktigt, riktigt nice måste jag säga. Känner att jag utnyttjat (hur i hela fridens namn stavar man till det?) den till max.

Idag sov jag ut ordentligt, kände att jag behövde det. Hoppade en stund med sis i paddocken och det gick faktsikt riktigt bra. Både dina å jag tyckte det var skoj och det behövs. Hanna hoppade massa språng på nitti, piece of cake. Nu i eftermiddag har jag varit med Naemi :D ett tag sen sist om man säger så. Vad kom vi fram till? Typ två månader? Vi har inte ens setts på två månader. Vi är helt enkelt sjukt upptagna människor. Men det får ialla fall bli lite bättring. Och vad gjorde vi? Pratade. jaa. Åt lite tårta gjorde vi också, och så skulle vi spela kort med men våra käftar gick ju i ett så vi hann aldrig längre än att dela ut korten. Aja, efter typ 3 timmars intensiv konversation for naemi hem igen och nu blir det väl sängen för mig. Tror jag håller mig till mitt; Sova bör man, annars dör man






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar