lördag 24 april 2010

Rediga happyfaces hela dan!

Här följer vår idol-dag i malmö. Den börjar nerifrån :P Ingen av folket vi var med gick vidare :/ de var alla duktiga men stack inte ut tillräckligt tror jag.. de tyckte evelina skulle söka nästa år igen när hon var lite äldre men att hon var duktig ;) och det tycker vi med!
Fett skoj var det i alla fall och jag ångrar verkligen inte att jag hängde med. Trevligt med lite nytt folk också. Eftersom jag nu sovit ca 9timmar på två nätter borde jag krypa till kojs.. tjingeling.



3glada människor
Vilket en kameraman tyckte var intressant att filma, hehe (han i gul/vit tshirt)
själv tog jag mig en liten tupplur.. sjukt skönt..



jhide jao







alla värmer vi upp på olika sätt

fooolk

Evelina Idol 416666
Kompis 2
Och tror ni inte det är samma kille jag frågade om bussen? :P som jag tabbade mig där..
Evelina: Men varje sökande får ju bara ha med sig en kompis
Liza: *pling* Jaa, men hallå! Vi har ju han! Vår friend ni vet! vänder mig om och vem står där om inte vår "friend" ? typ 30cm bort. Awkwardmoment. linus heter han btw
Kompis 1
Sen fick vi lite problem då när varje sökande bara fick ha med sig en kompis.. men som tur är hittade vi två nya kompisar i kön som inte hade någon kompis så då fick vi vara deras kompis

5kr för en kärleksmums?! Pisa is in heaven

Och så träffade vi på två glaa prickar i kön med ju hihi



;D evelina, tizan, maria
En del av kön..



Maria får jobba lite på sitt nöjd-face ;)

varför stå när man kan sitta?

men vi roar oss bäst vi kan, det är ju vår starka sida

Myy good vad mycket folk. Syns bättre inzoomat. Super kul att ställa sig sist

Och så skulle vi ju ta bussen någonstans.. men vart? Fråga någon kille där på hållplatsen som såg ut å vara påväg dit vi skulle och kom på rätt buss. Vad skulle ni gjort utan mig?

Vi var riktigt på topp! Inklusive jag, helt seriöst


05,40 ringer mobilens ljuvliga signal.. 35 minuter senare har jag skärpt till mig och är uppe.. tack till kinne som körde mig till knutan, annars hade jag varit rätt körd om man säger så. Linnea banga ur, dissarn.

2 kommentarer:

  1. hej! jag ska söka i sthlm, tänkte fråga när ni ställde er i kön? det öppnar ju 10, mennär ska man vara där egentligen? :s

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Vi var där vid åtta och hamnade ganska långt bak, var inne i lokalen runt halv två. Hon sjöng vid halv sex.
    Min andra kompis var där mellan sex och sju på morgon och kom in direkt när de öppnade :) Fast det kanske är skillnad i sthlm.

    SvaraRadera