torsdag 25 februari 2010

Choklad å vaniljglass ihop mosat med chokladsås. De e grejer de!

Min lampa är uppsatt :D och nästan alla bilder :D helt otroligt, helt otroligt. Lampan lyser visserligen inte för det var något klabb med strömmen som pappa tänkte vara händig och fixa själv men "det började gnistra och låta så jag sket i det." Nej förresten så skulle pappa aldrig säga. Han "struntade" i det. Ja minsann. Elektrikern kommer i alla fall till helgen å donar. hömm... annars har vi blåst upp madrassen vi köpte igår för vi väntade besök idag, men kom det några? nej, inte det inte. Happ, fick vi ta ur all luft igen. Tur att den är strömdriven. Fast det förstås, hade den inte varit det hade sovarna fått blåsa upp den själva.

Förövrigt har jag hållt lektion för Nina idag, hon skulle åka till stockholm om två veckor och vet ni vad, de skulle ha nintendo wii på rummet på hotellet! WOW, det var liksom höjdpunkten på hela resan. Hon är så söt lilla nina och hon var helt flummig idag, räckte man öppna munnen så skratta hon så hon kiknade. Dessutom tränade vi hästarnas färger. Självklart vet jag inte vad sputtes färg heter så frågade madde som svarar "Flaxfux". Och DET kommer lilla nina minnas hela sitt liv för det var minsann ett roligt ord. Tänk vad lätt det hade varit att lära henne alla sadelns och tränsets delar om de haft så roliga namn.

Hoppträning idag på ridhuset och Dina hoppar som jag vet inte vad. Bana på 115, hopphopphopphopp. Lätt som en plätt och det känns verkligen inte alls högt och hon går nästan för fort ibland för hon suger så mot hinderna. VARFÖR HOPPAR DU INTE PÅ TÄVLINGAR HÄSTUSLING?! ungefär så känner jag just nu. Annars är jag ju, innerst inne, såklart glad att hon går så bra på träningarna. Det är ju en liten tröst om inte annat.
MEN HELT SERIÖST.
Här har vi lite bilder på min lampa (utan lampor och med 20meter kedja som ska bort) och väggen som nu äntligen är klar (utom att tavlorna hänger lite hipp som happ men det får vi fixa sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar