tisdag 16 februari 2010

man kan ju undra

Dina var inte alls på hopp&skutt humör i söndags. Hon var helt off från att vi tog ut henne ur transporten tills vi körde hem igen. Ett plus är att framhoppningen var jätte liten och varken jag eller dina blev stressad. I lbn kom vi över 1an och 2an och sen 2an en gång till (3an var kombination) och i lan kom vi över ettan, två stopp på tvåan och sen kom vi över den. Jag gjorde verkligen allt jag kunde. På något sätt blir jag inte lika missnöjd då, när jag känner att jag gjort allt jag kunde och det inte var mitt fel jag drev kan jag lova. Aja grattis till linnea som kom trea i lan även om hon själv inte var sådär jätte nöjd om man säger så.
Igår var det någon som sa något jätte kul och jag tänkt "åh, det måste jag skriva på bloggen" självklart har jag glömt vad. Annars fixade jag och evelina hos dina och sen lekte vi i snön :D åkte "sopsäck" fast det var inga sopsäckar. Bara plastbitar. Men det gick ändå! Fort också. Sen brottades vi i snön men det var inge kul. Evelina står som om hon hade 100kilos vikter på bägge fötterna - HELT omöjlig att välta. Allvarligt talat. Jag sprang emot och hoppade på henne och drog och slet men hon rörde sig inte ur fläcken. Frustrerande? lite.

Skoltävling idag, bar förberett verkligen. Lastade ut aalldeles för sent och glömde gjorden till dressyr sadeln hemma så det fick bli hoppsadeln istället (orkar inte dra historien om varför jag hade båda sadlarna med). Hoppsadel, fårskinnspadd, blå tretorn och 20minuters framridning varav 10minuters framskrittning. (y) men det gick visst :D lyckades på något sätt få 74,84% och vinna :O hihi, förvånad om man säger så och glad! Det gick bra bra för evelina också men domaren var lite snål mot henne tycker jag faktiskt, var nöjd evvaan! Styrelsemöte klockan sju. Ingen spinning för mig idag :( seg på att boka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar