lördag 13 februari 2010

massa dagar efter julafton och nu dissar jag räknandet

Jaha här sitter jag alldeles ensam i mitt hus. Skulle ju varit melodifestival-kväll hos louisan ikväll men ändrade planer. Dina var jätte fin på hoppträningen i torsdags och jag insåg hur tävlingssugen jag var så vi efteranmälde till Hässleholm igår :D Det ska bli riktigt kul och mitt självförtroende är faktiskt på topp(och inte bara när man sitter hemma och tänker utan även när man rider också)så det blir nice! Linnea ska också dit "som grädden på moset" oironiskt för en gångsskull men stackars josse är sjuk :( krya på dig snäckan!
Ibland är det faktiskt peppande att ramla av. Tycker jag i alla fall. Vet inte varför men om man ramlar av "halv-ordentligt" utan att slå sig känner man mer att äh, var det allt som kunde hända? och så tycker man inte att det var så hemskt och vågar mer. Ibland. Ibland är det precis tvärtom. Ramlade nämligen av Hissen i fredags på hoppningen, jag fick äntligen igång galoppen så han sprang på lite ordentligt och fick ett bra språng på räcket. Han landa och typ sprang åt sidan och bockade. Tror jag, lite svårt att veta. Men det var inte så farligt, slog mig inte alls och det känns rätt bra.
Igår galopperade jag och madde med hästarna på ängen i snön :D fy satan vad härligt det var! Tyckte dina också, hon äälskar verkligen att springa. Var ute ett tag med felicia, emelie, maria, linnea, lovisa och susanna igår men det var väl sådär lagom kul så vi hamnade på mc istället. Börjar bli stammis där. Inte bra. Jag och flis sov hos linnea och lovisa och som jag sov. Hallelujah, längesen jag sov så ordentligt sist. Var duktig och kom hem i tid idag, fixade och lastade dina och körde till hugosons. Evelina red dina och tränade på programmet och det såg hur bra ut som helst. Knoppade loppan och sen var det årsmöte på bowlinghallen. Det gick mycket bättre i slutet men i början var det katastrof.
Börjar bli lite trötter och åker från stallet vid 7 i morgon så sängen är rätt inbjudande. Ha're, nattinatti

Sova bör man, annars dör man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar