tisdag 23 februari 2010

1 vecka senare... ops

I torsdags började sportlovet. Och som jag har sportat. I torsdags tänkte vi festa men tillslut var jag, linnea, lovisa å evenlina hos susanna. Och ja susanna också såklart. Vi möös i soffan och åt popcorn å kollade film. Jag sov hos sussie sen på kvällen och på fredagen (åkte evelina till norrland :(:( ) tänkte vi också festa men jag å sussie hamnade i soffan hos linnea&lovisa istället. Vi kollade film och åt popcorn och sen sov jag där. I lördags var jag, tizan, sussie, linnea och lovisa hemma hos lollo, kollade melodifestivalen och åt godis. Spelade buzz också, vissa tog det mer på allvar, andra inte. Vissa fuskade, inga namn nämnda, andra inte. Kollade film och sen sov jag hos lollo på kvällen. I söndags tänkte vi inte festa och gjorde det inte heller utan jag och lovisa mös hemma hos mig istället och åt goodis och kollade film. I måndags fikade jag, tizan naemi och flisan på ebbas och sen följde naemi och flis med hem till mig. Vi pratade massa och sen sov felle hos mig. Idag har jag och felicia varit i stallet aplänge, longerat svante och tömkört dina i stormen. Humöret på topp! Eller inte.

In till stan och hämtade min biljett till gbg horseshow :D:D åker på fredag, riktigt kul ska det bli. Sen gymmet med tizh, inte super länge men ganska lagom. Just nu sitter jag i tizans hus för självklart glömde jag hem nyckeln och familjen är på träning med hanna. Pisas data har plats på sig. Blir man förvånad? Nej. Är det fint? Nej. Går det att få pisa att ta bort plasten? Nej. Är det frestande att pilla bort den när hon inte ser? Ja. Men nu ska jag nog tigga till mig lite cocco pops eller så. Om de har några. Sen ska jag återgå till mitt mega aktiva sportlov och kolla lite tv. Hejsvej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar