söndag 7 februari 2010

46 dagar efter julafton - Har inte lärt mig hur man roterar bilderna..

Dinis

Någon råkade visst somna innan va skulle sätta klockan igår.. ops. Vaknade fem i tio, hästarna ska va ute tio. Lyckat. Äsch tjugo minuter hit eller dit. Typ ingen var i stallet ändå så det var inga sura miner. Puttade på evelina som drömde att hon var på en båt så min puttning hade ingen större effekt. Tillslut kom vi upp i alla fall. Ut med ponnyhästar, hem igen och sen körde vi in till ridhuset :D var öppenbana så man fick hoppa vad man ville i stortsett. Tur var väl det för jag hoppade hinderna i heeelt fel ordning. Först en sväng på runt 1m och dina var rätt pigg och stark men det gick ändå okej och sen en runda på 110+ och det gick meega bra :D måste bara lära mig att hålla truten när jag rider. Man kan ju undra vad folk tror. Gick på ett galoppsprång för lite till 2an som var en oxer och hoppade av på tok för tidigt "helveteee" säger jag då när vi hoppar av. Efter 4an glömde jag vägen och hoppade 7an istället för femman,, påväg mot femman: "Nu är jag heelt fel på det.. äh skitsamma". Sofie tyckte det var väldigt kul.

Aja, Dina var super fin och tyckte det var jätte kul och i kom väldigt bra på hinderna så det var nice. Nu vill hanna ha datan så jag har väl inte mycket till val, men Först lite bilder jag lyckats få över till datan:
Evelina under maten
Evelina efter maten
Evelina efter maten och godiset

Moi et lolloo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar