tisdag 2 februari 2010

39 dagar efter julafton -snön ja den bara öser ner... eller ja, åt sidan somvanligt i skåneland


Snörvel harkel snörvel fräs.
Kajsa gjorde nyss min dag när hon sa; vi har inte kemi labb förrän vecka tio, två veckor efter lovet.
*tjugo millioner smilisar*
Annars snöar det ute. Eller det gjorde det innan i alla fall men nu har all snön kletat fast sig på rutan och gjort det lite svårt å se ut så vet faktiskt inte längre. Jag trivs väldigt bra med en vit vinter faktiskt. Mycket bättre än geggig och grå. Men det är väl typiskt att det måste bli snöstorm samma dag jag ska träna dressyr -.- blev till å ställa in trippen till hilde. Suck. Jag som sett fram emot tre ordentliga pass denna vecka. Aja.
Förövrigt är jag somvanligt as förbannad på 3. Min nya telefon borde kommit igår eller i alla fall idag men nej inte det, är man förvånad? nepp. Så ringde mamma dit och kollade men då visste han inte om den var skickad.. bra koll. Blir djupt förvånad om jag får den denna veckan.
Slutade tolv idag och det är ju aldrig fel, chokladpudding i skolan och nu får jag väl kila mot stallet, två sputte lektioner från tjugo i fem till tjugo i sex. LÄNGTAR. eller inte. Vill bara ligga hemma i mitt badkar eller kolla vänner men det får väl bli efteråt. Ha're

Sova bör man, annars dör man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar