söndag 2 maj 2010

Volter och ökningar och svängar och förvända galopper, är det konstigt man glömmer vägen eller?

Shoo baloo, upp åtta i morse men får väl ta igen den förlorade sömnen någon gång i framtiden. Dressyr KM i dag, dina var as seg i första klassen men duktig dressyrryttare som man är *host, så drog jag på pokerfacet jag inte trodde jag hade och såg väl skapligt nöjd ut samtidigt som jag viskade svordomar åt dina i andraänden av banan. Men vi fick faktiskt 67,78% så så hemskt såg det tydligen inte ut. Vi kom tvåa efter emma som fick 67,85 så det var tätt ;)
Sen startade vi LA:1 för första gången och det gick mycket bättre :D lite slarviga vägar och lite hafsigt ridet från min sida + glömde vägen en gång, men dina var duktig och 62,37% är väl inte fy skam för en debut i La. Domaren dömde mig extra hårt i lan så jag skulle skärpa till mig sa hon ;P och det ligger väl något i det. Man blir så sugen på att träna när man känner att det går bra och att det kan gå såå mycket bättre.

Ialla fall känner jag nog att dressyr faktiskt kan vara lite skoj när det är lite mer å göra i programmen. Lc2 och Lb1 är jag en smula trött på vid det här laget om man säger så.

två-tre år gammal bild men den är härlig. Dina är minsann på rätt mycket plus just nu tro det eller ej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar