lördag 15 maj 2010

im in love

Haaaaallelujah! Har fått låna naemis telefon, eller ja vi bytte, för några dagar framåt. Ni anar inte, ni ANAR inte hur skönt det är att vara utan touch. I alla fall att vara utan min touch för den är fruktansvärt seg. Man kan dessutom inte lägga in några ord. (Nej mamma och pappa jag klagar inte på min telefon ni förmanat mig om att jag ska ha i två år och verkligen måste tycka om). Så nu ska jag bannemig smsa så mycket jag bara kan och utnyttja vår dyrbara tid tillsammans till max! Den har dessutom sån konversation grejs så det känns som om man sitter på msn för man behöver inte öppna alla sms uunderbart..!

Ivilket fall, igår så skulle jag gå ut med hunden på eftermiddagen eftersom jag är så snäll mot min lilla syster som skulle till väla. Jag var då i stallet. Och så skulle naemi hem till mig så jag hade en smula bråttom. När jag då efter ett tag kände att shit nu är naemi hemma hos mig (telefonen död)så öppnar naemi stalldörren och bara åååhh ÅÅH. Ops. Då hade naemi varit hemma hos mig där huset stod tomt. Och jag hade ingen nyckel, mamma å pappa var på jobbet å hanna påväg till väla. Vi hade alltså ingenstans att ta vägen och min stackars hund..

jaa, han fick ingen promenad förrän fem tiden. Men så blir det när man har liza i sitt liv!
Det var i alla fall lite girls night med felicia, naemi, tizan, lollo susi och evelina sen på kvällen :D Trevligt värre å sen sov naemi å lusha här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar