onsdag 12 maj 2010

nej nu är det slut på titlar

Nu så regnar det lite mindre minsann.. kanske borde åka till stallet? Japp :) ska bara överväga liite till. Har ni tänkt på att så fort det är dåligt väder har folk inget annat att skriva om på facebook? 90% av statusuppdateringarna innehåller någonform av åsikt om vädret,vilket sällan är positivt. Men jag tror vi är rätt beroende av vädret hela högen, det är ju inte direkt så att jag aldrig själv kommenterar det. Undar just hur mycket tid vi ägnar åt att diskutera vädret.. men då har vi i alla fall något att prata om! Vet ni förresten vilka meningar svenskarna säger mest?
1. Vad blir det till mat?
2. Jag vet inte
Sen kan man ju undra hur de utfört den undersökningen, men det är en annan femma.

Ikväll är det i alla fall barnvaktsplikten som kallar och sen cantina. Folket ska träffas i påarp först men jag ska minsann sitta barnvakt åt felix&nina till halv nio innan. Tur man älskar barn :D å att de är väluppfostrade för annars hade jag nog ändrat åsikt.




Skylten som satt i hissen på tågstationen i laholm. Utifall att man skulle glömma var man var liksom.

1 kommentar: