torsdag 13 maj 2010

Holy crap

Vad trött jag ääär, känner att den personliga batterilampan blinkar i en ilsken illgul färg. "ladda mig, ladda mig!" och snart så!

Ialla fall satt jag ju barnvakt igår och det gick hur bra som helst och det är alltid lika spännande! Igår tillexempel kollade vi på avsnittet där Nicke nyfiken skulle flyga drake inte bara en, inte två, utan tre gånger i rad! Men okej det var faktiskt ganska kul. Men nu ser man liksom det man inte såg när man var liten. Allt de lär en i smyg. Jag kommer tillexempel ihåg en hel låt från richard blablas äventyr, bara för jag tyckte den var bra (inte för att den var så "smygig" direkt). HAH. Den hade ju inte alls något syfte:

"Om du ska grilla på din utegrill, så var försiktig när du står intill
ta ett kliv bak, från gnister å sprak!
Jag säger ta det kallt lek inte med elden, lek inte, lek inte med elden
akta dig när grillen är tänd, lek inte, lek inte med elden
ta det kallt, LEK INTE MED ELDEN"
Nej helt super seriöst nu måste jag verkligen sova. Vi var ju på cantina igår ju ja, det var skojj, lite litet men det kul ändå ^^, MEN OJ. (evelina: oopsi)-blev visst lite indragen i barnprograms världen-. Sen sov jag ju hos linnea och lovisa, tog bussen hem halv åtta i morse och sen har jag ju varit med hanna på tävling hela dagen i stort sett! Hennes första hopptävling, de fick ett ner å ett stopp i ldn och nolla å kom sjua i lcn :D huur bra som helst! men nu måste jag verkligen nanna.. c'ya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar