torsdag 20 maj 2010

Shubbilubbi

Haft lite kvalitetstid med Evelina som sov här i måndags och jag sov i påarp tills idag och det är ju alltid lika trevligt :D snacka om att vi aldrig gör någonting när vi umgås. Eller ja jo ibland. Men rätt ofta är det "bara vara" nice tycker jag! Plus att nu har jag börjat på The Host igen och är heeelt lost i den, igen. Den är så himla bra! Fast mina dagar blir inte sådär värst bra upplagda när jag har nån bra bok.. sitter bara där å läser rad efter rad. Men sånt är det! Snacka om nörd-feeling.

Nationella i matte imorgon och är faktiskt lite orolig. Mest för att det känns som om det är "now or never". Iih, och sen kemi på eftermiddagen. Hallelujah, vilket dag! Men visst ja vi får inte glömma teoripasset där emellan 'klä er efter väder' och vad jag har hört ska det regna.. Men nej inga sura miner! Härda, härda, härda ;D snart är det ju faktiskt lov.



För de e våååren, ja de e våååren som har kommit igen å..humhum hum humhum




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar