söndag 30 maj 2010

Love, oh love I gotta tell you how I feel about you.. nanana

Jag har en ny förälskelse! Låten som vann melodifestivalen :O hör å häpna, men den var faktiskt riktigt bra! Man blir så glad av den och hon som sjunger har galet härlig dialekt måste man ju bara medge. Lööv it.

Hemma nu i mitt hus å har träffat mamma et pappa för första gången sen i.. torsdags! höhö. Det blev nästan ett litet läger för min del det där. Helt galen dag som bara började i totalt k a o s. Men det slutade ju bra i alla fall ^^, och så har jag provat marabous nya choklad. Ops, en förälskelse till visst. I alla fall, mjölkchoklad med polkagris MUMS på den säger jag bara!


Nu har jag i alla fall varit duktig och fixat på mitt samhälle arbete och ätit lite glass men nästa vecka börjar godisförbudet.. helt super seriöst! Skratta hur mycket ni vill! Men jag tycker faktiskt det borde vara tillåtet å äta ett choklad/polka choklad i veckan. Det kan ju inte skada.


Nej nog med skitnsnack, sängen kallar. Eller kanske det är jag som kallar på den..


(google har bilder på allt)
Visst vattnas det i munnen? I know you want it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar