lördag 29 maj 2010

Lovisa är snygg

Lovisa är snygggg!
/lovisa

som förövrigt hoppar rundor i rummet.. jaa, jaa, eller dansar kanske hon gör förresten -svårt att se skillnaden.
Tävling i Åstorp hele helgen, eller ja jag tävlar inte bara andrahandstävling för min del. Linnea är det som hoppar minsann (h) en smula oflyt hittils om man säger så men i morrn då jävlar.
Pisseväder i fredags, mina sneakers med hål i hälen genomblöta. Sol å underbart idag, mina hela fodrade gummistövlar schwettia. Imorgon tar jag nog med mig båda delarna.
Hoppade Sillen i fredags och det gick väl bra på slutet i alla fall :) om hästarna fortsätter vara lite halta hit å dit var det väl sista gången jag hoppade på en evighet.. buhu.

Hehehe, elit ekipaget här i sin tävlings outfit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar