onsdag 12 maj 2010

All sjukdom som bortblåst :D woho

Fit for fight! På topp å så där allmänt hyper som man vanligtvis är när man träffat folket i min klass för första gången på ett tag. Slutade dessutom tolv (h)
Annars pisseregnar det ute.. utan överdrift! Eller, "utan krydd" som folk i min ålder kanske vanligtvis säger. Men inte klagar man för det! Däremot ska man ju, eller borde man ju, asa sig upp till stallet nu. Men känner mer som Ferdinand: Jag trivs bättre här.. där det är varmt och skönt.. och lukta på blommorna :)
Nu har jag ju visserligen inga blommor å sniffa på men min choklad glass fyller den posten alldeles utmärkt. Inte för att chokladgalss luktar så mycket.. och hade den gjort det hade jag ändå inte känt något över huvudtaget.
För hur lite jag än vill erkänna det är jag nog ed sbula sduvig. Sdörvel.
Nepp, dags för reload av litta glass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar