måndag 10 maj 2010

Vad hände?

ops.. heh, lite dåligt här på blogg fronten märker jag. Men det är så tradit! Inte att blogga alltså men känner att inläggen blir så göh. Innan var de nog faktiskt ganska kul, men nu heh not so great. Äh wtf annars får jag väl ha det som dagbok till migsjälv eller ngt :P

Anyway! Det har ju hänt en del om man säger så.. pay&riden i onsdags gick super för hanna men det kan man ju däremot inte säga om min och Dinas prestation. Så nu är hoppkarriären över för Dinas del, i alla fall med mig. Startade vår sista hopptävling nu i söndags (med linnea som hästskötare, tack för hjälpen poffs & tack till git som körde oss) så nu är det bara dressyr som gäller och sedan storhäst tror jag. MEN för att säga något positivt så vann vi faktiskt både LC:2 och LB:1 i dressyren i lördags :) hon har nog aldrig gått så bra, en liten tröst i alla fall.. men jag är ju inte dressyrryttare och kommer aldrig bli. "Säg aldrig aldrig" men just nu känns det så i alla fall. Så just nu andrahands hoppar jag med hanna istället. Värsta ponnyföräldern här ni vet, otroligt entusiastisk. Tävling i åsbo på torsdag, undrar just vem som är mest laddad; jag eller hanna? :P


Förtillfället har jag dragit på mig en mega förkyldning och känner min sådär instängd ni vet, lock för öronen, halvont i huvudet och bara helt off. Ingen skola today, tror det är max den 3e dagen ev 2a jag missat sen jag började pga sjukdom. Solen skiner, vädret är underbart och jag är såå ridsugen, men nej då får man sitta här å snörvla. Har nog förbrukat minst en toarulle sedan igår kväll. Lite godis hade inte suttit fel! Eller jo.. fast nej!

'
Hanna å champion i össjö, 80cm. Han får nåt flipp där i hörnet out of the blue :P lönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar