lördag 30 januari 2010

38 dagar efter julafton, mobilbilder av hög kvalitet!

Sjukt mysig kväll med tjejerna, agnes, evelina, emma, linnea, lovisa och lollo igår. Räksallad och film, höhö, och godis.. sov hos linnea och lovisa med evelina. Stan ett tag idag och handlade äntligen träningsbyxor, så linnea kan få tillbaka sina efter sådär.. en månad minst, och lite bling och sånt. Nu har jag faktiskt fixat köket och städat mitt rum. 10 poäng till liza! Emma sover här i natt så det var väl mest därför.. man vill ju göra ett bra första intryck, sen är det skitsamma.
I alla fall ska vi bada tunna hos evelina senare idag och sen iväg till nån allihopa. Tänkte inte skriva så mycket utan mest visa några otroligt vackra och rättvisa bilder på mina friends som alla är jätta söta i verkligheten (jag har inte laddat upp de värsta så döda mig inte):

Evelina & lollo på pizzerian




Agens & Linnea på pizzerian

Emma å Lovisa

Emma Lovisa Agnes

Evelina matas med croissant av linnea efter djursjukhuset

Linnea filosoferar

Lovisa

och agnes ju, äter förfullt


Josse pillrar på nya mobilen, maxi

Och vem kan det va i den röda jackan?

Lovisas verkar ha väldigt kul

Här går det så fort att pappas repiga 2megapixel kamera inte hänger med

Evelina hos Tizan
Pis å Flis

Hej på dig med


Tizh på bussen

Evelina och sitt älskade godishalsband

okej



evelina efter gymkhanan

evvaaan på busseeen

evelina hos josse, dan efter

Linnea ser ner på stackars loppan, hos josse

Lovisa

Emma fixar naglarna i klassrummet och vincent är på hugget

Och här sitter mitt öra

lollo it is

evelina och den vite pälsmössan

linnea djupt koncentrerad, målar håret med whiteboard penna

folk och sudd

evelina och agnes

Vincent å emma

syskonkärlek

jaa...jaa..

evelina faktiskt

linnea vid sin kära dator

Och lovisa ålar sig på golvet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar