onsdag 27 januari 2010

34 dagar efter julafton

Så mycket till filmkväll i lördags blev det då inte för min del.. somnade innan ens öppningsscenen var över. Whisper hette den, rekommenderas inte för tydligen var den inte alls läskig. Jag å evelina tog bussen till knutan halv ett, satt på mc donalds och käka pommes med cheddar tills 219 kom. Somnade typ 3. Kvart över sju kommer Hanna in "Ni ska va i stallet om en timme för du ska rida fram kotten och blablabla" Kvart i nio var vi i stallet. Hade gymkhana med småbarnen (inget illa menat)och det var faktiskt riktigt kul. Tyckte kotten med som bockade hit och dit, speciellt med evelina haha. Det var i alla fall jag, evelina och sofie i ett lag och hannah, emilia och julia i ett lag. Vi vann med tre poäng (H)
Gymmet med linnea i måndags och med tizan i tisdags. Ja igår då alltså.
Nu är det typ total snöstorm ute, vet inte när det snöa så här mycket i skåneland sist.. eller om det någonsin gjort det. Det positiva är i alla fall att min kära moder mockat till mig för hon tyckte synd om sin stackars dotter som skulle behöva ut i stormen. Tack mamma! Nu sitter jag i alla fall i pisas hus med flis och evelina och tittar på snön. Mysmys, felle pratar och pratar och vi lyssnar och lyssnar och pis kokar pasta och jag jaa.. skriver. Film ikväll ha det nice guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar