söndag 10 januari 2010

17 dagar efter julafton

happ då var lovet i stortsett över och skolan börjar igen i morgon.
I torsdags va jag först med linnea å sen med lovisa med och sen kom evelina också :D wie, hemma från norrlandet. Äntligen, du har varit saknad! Vi kollade film i alla fall.. först typ halva What happens in vegas och jag hade gärna sett resten en dag så jag faktiskt får reda på vad som händer i vegas. Sen slog vi över å kollade på Mary Lane (eller något sånt, skräckis). Eller ja, jag å linnea kollade ialla fall. Evelina va tvungen och gå hem och lovisa somnade för längesen. Helt normal film.. heeeelt normal. Undrar just vad evelina har för filmsmak. "den är jätte bra" sa hon så det var därför vi kollade. Typ helt HELT störd. Visst man har sett värre men då har man i alla fall förstått vad det handlade om. Nu fattade man iiiingenting. I alla fall inte vi. Man hejade på en tjej hela filmen för hon verkade så snäll å oskyldig och sen i slutet bara sticker hon kniven i sin "bästa kompis" och dödar han som dödat alla genom att slå ihjäl honom med ett ben från en ko, räddar den intet ont anande snyggingen och slutrepliken är när han säger till henne "you saved us".. hmm..?
Sen dagen efter säger evelina "jo men man förstår mer när man sett den fler gånger, tror jag sett den typ 2-3 gånger" okej. Själv skulle jag nog inte ens tänka tanken att se den filmen fler gånger.


Fredag, lördag, söndag har jag varit på ridhuset i stortsett hela dagarna. Rätt sjukt ändå att jag orkar, fattar itne riktigt hur själv . Måste ha sett huur många ponnysar som helst hoppa samma bana om och om och om och om igen. Men men det har varit väldigt nice ändå. Börjar ju somsagt skolan i morgon och om jag överhuvudtaget ska ha en liten chans att komma upp ur sängen borde jag sova nu. Skönt i alla fall att inte ha någon skolångest och det ska bli kul å träffa alla igen. 1B, 1B, 1B!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar