tisdag 29 december 2009

5 dagar efter julafton

Nu har jag fixat så man inte behöver ha google konto för att kommentera :P om det nu är någon annan som läser..men man vet ju aldrig.

Sitter just nju på kajsas rum i åhus. Mysigt :D varit på bio idag, såg avatar och himlans vad bra den var! Riktigt bra! Gillade speciellt alla färger och ljus (besatt av lampor som man är) och smälte nästan. Som Felle sa "man trodde att det typ skulle vara en sån krigar-med-utomjordingar film, dödödö. Men den var riktigt djup" sanna ord my friend.
Annars har jag introducerat kajsa för Farm Ville och nu är hon FAST. Haha, snacka om såld :P värre än jag. Typ 20gånger värre än jag.
Några nya tragedier i life of liza.. hmm.. min telefon har gått över till andra sidan, vila i frid min trogne vän, och jag har nu fått låna pappas telefon under grova hot. Justja, lyckades krascha axelbandet på min väska också när jag sprang till bussen. Den var visst inte gjord för så mycket kläder.. ett plus är att jag glömde min kasse med nescessär på Bik Bok men kom på det direkt när vi kommit ut från affären. Fast det är ju klart, det hade kanske varit ännu bättre om jag inte glömt den där från början..
Annars är det tåget hemåt som gäller för min del i morgon och sen ska jag, sussie och tizan handla inför nyår och baka tårta :D daimtårta -pisas favorit.
Ska ändra designen här en vacker dag.
Här är två av mina favorit bilder som kajsa tagit och redigerat på hter klara. Den ena är sjukt fin och den andra sjukt cool tycker jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar