lördag 26 december 2009

två dagar efter julafton

Yo!
Julafton i förrgår :D som julia sa; nu är det ett år till nästa..
julafton firades i alla fall hos mormor i tyringe med alla kusiner på den sidan. Glad blev jag för alla paket. Tobbes "rim" var somvanligt av så högklass att ingen begrep någonting bortsett från tobbe själv, tillskillnad från eriks och rasmus rim som ärligttalat var riktigt bra :P
Juldagen tillbringades även den hos mormor, sov till tolv.. otroligt skönt! Julmaten forsade ner i magen hos alla bortsett från hos rasmus, den stackars brunhåriga pojken som varit i norge utan pizza, arma barn, och fick därför pizza som lunch till ingens avundsjuka.
Sen bar det av hemåt, in med alla saker i huset och sen in i bilen igen ner till julia :D och gissa vad vi gjorde! kollade film :O och åt chips :O och godis :O höhö och efter att julia serverat sin sallad på café world vid halv två så snackade vi till halv fem på morgonen. Det ni.
Nu sitter jag här all alone i julle(som hon inte vill bli kallad för)s hus. Julia hade visst försökt väcka mig i morse och jag har kommit fram till att när hon sa "hur ska du göra? Gå upp?" så syftade hon inte på om jag skulle sova tio minuter till och följa med, vilket jag trodde, utan på om jag skulle med upp överhuvudtaget. Jag grymtade något till svar och julia lät mig sova, tills nu! gah! fyra hästar att rida och det är typ halv orkan ute som alltid här tjugo meter från havet. Lust att cykla till stallet liza? NEJ.
Fast har en himla lust att träffa någon från klassen hela mitt lov är ju typ fullsmackat så får väl knö in det nu när det går och då måste jag sticka nu..tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar