fredag 18 december 2009

6 dagar kvar till julafton..!


Kladdkakan, som kanske är mer likt något annat på denna bild

detta går inge bra :P

Denna vecka har jag hunnit med två väla besök och sammalagt inhandlat 1present, glitterpennor och nachos -.- snacka om effektivt. puh. I söndags bakade evelina jag linnea å lovisa kladdkaka och kollade på skicka vidare. NAM vad god kladdekagan blev. Helt otroligt. I måndags överraskade vi felle :D:D hihi. Mat på mezo och presentöppning. Fy vad nice det var å träffa alla oss igen, alldeles för längesen sist. Flisan blev väldigt glad för sin eltandborste och chokladtomte :P I tisdags var nog första gången jag varit på väla utan att handla någonting alls. ingenting! inte ens en glass.. jag å tizan gick ändå runt där ett tag. Shit vad det snöa alltså! :D hihi i onsdags tränade jag helt oförberett men det var riktigt kul. Igår åkte evelina upp till norrland :( we miss you babe. Det suger. När vi sagt hejdå åkte jag lovisa å linnea till väla. Köpte i alla fall en present men jag menar ja.. inte okej! jag som inte skulle dit mer innan jul -.- tjong. målade glitter på våra tröjor på kvällen, hur pyssligt som helst ^^
Evelina å lollo
några lärare här ja, längst till höger har vi vår mentor

Kan ju inte påstå att vi gick upp i någon genomtänkt tid. Hann inte måla framsidan på min tröja innan vi stack så gjorde den i klassrummet på två minuter.. den blev INTE vacker.
Lollo å linnea

1b ägde på alla stafett grenar. Som vi springer alltså herreminje vad snabba vi är (H) men av någon dum anledning räknas inte stafett grenarna utan bara dragkampen. Vi är inte precis gigantiska i vår klass så vi förlorade och fick ta mat sist av alla på hela skolan -.- men snyggast var vi allt!

Själv hann jag inte äta alls för skulle till veterinären med dina. Det var i stort sett bara bra med henne, en söm som satt lite trångt bara :D julfest/glögg grejs hos agnete nu på kvällen. Helt lagom för är rätt trött efter dagens aktiviteter men nu är det minsann jullov!!

och så sussie :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar