tisdag 8 december 2009

skrivkramp frågetecken


Ni anar inte, ni ANAR inte hur aktiv jag varit :O
gjort så mycket att jag inte ens minns allt MEN nu ska jag minsann skriva om ALLT! mohaha, enjoy
Vi börjar från förra onsdagen för innan dess minns jag inte.
Då stack jag å evelina i alla fall med linnea å lovisa till stallet. lalala, lallade runt. Åkte hem, eller nej just det gick hem för vi missa bussarna -.- minns inte vad vi gjorde.. typ packa fixa yra, sen körde å handla gooodis å sen in till skolan. Supermyys kväll, verkligen. 1b är en av sitt slag


.
Torsdag tränade jag med min lilla ponny och sen var typ den dagen borta.

Fredag kutade jag å lollo ifrån allt på kemin för å hinna med bussen :P följde med henne till stallet och gjorde typ ingenting, allt var redan fixat utom mat. Vi var typ helt hyper. Duschade hos lollo sen vidare till evelina där linnea å lovisa också var. Sprang runt och försökte bli klara i tid. Sminka oss, fixa håret och äta makaroner samtidigt (Y) allt går bara man vill. När Linnea sagt "nu måste vi gå, HELT SERIÖST!" för ungefär tjugoelfte gången sprang vi till bussen.
Stack till knutan, träffade resten av the gang och tog tåget till landskrona.
Fett skoj hos emma, verkligen! vis tjugo i tio bar det av till bussen. Jag å lollo som varit helt speedade hela dan typ somnade på vägen (a) hehe. Efter buss tåg å båt kom vi i alla fall till retro men jag var helt slut :P sen hem igen, taxi med lovisa, linnea evelina å lollo å sen sov jag och lollo hos evvvaaan.

Lördag vaknade vi 12,20.. skulle ha lektion för julia 12,30. SCORE! efter ett antal svordomar fick jag ställa in och pallra mig mot bussen. Lollo skulle vara på barnkalas om två timmar och ha ridit två hästar innan. Lyckat :P
Fixade allt i stallet sen bar det av till stan och another pretty face med tizan å evelina. skulle man köpa bilder var man tvungen å köpa minst 3 (750:-). Kände att det blev lite mycket såhär i juletid så skrev bara ut en bild.

Vidare hem till evelina, hämta grejer, till burger king, till hemmet å käka. Fodrade stallet och sen kollade vi sista harry potter filmen som jag inte förstod mycket av :P sen somnade ja å evelina nöjda i min säng.

Söndag städade vi i racerfart. schwichshwich så var det rent. Nästan i alla fall. Väla med Tizan linne å lovisa nästa. hanna som bakat lussebullar ja å evelina skulle få å allt men det blev en halv tuggad billys istället å sen ut genom dörren. Vi hade behövt flera dagar för å gå igenom alla butiker i vår takt xD sådär lagom rofylld takt jag alltid går i. Träffade agnes som haka på. Hittade ljusbollar och två tröjor, stack hem lite tidigare för å hinna till stallet, tizan joinade. Fixade hos Dina red och så sen hem och åt. Sen var planen att åka in till lovisa å linnea å se på film men nej fick jag inte så det blev till å sova ensam istället.

Igår fixade jag först till dina efter skolan. Sen stack jag med linnea lovisa å evelina till espresso house och fikade (bra start på godisförbudet girls!)och sen hem till linnea å lovisa och kollade sex and the city som jag nu sett hela tre och ett halvt avsnitt av (H) sen pallrade jag och evelina oss hem till henne och sov sött.

NU har jag kommit fram till idag. Vaknade aldrig riktigt i morse och det piggade inte precis upp med film och massage de två första lektionerna, men det var rätt nice. Kemi labb efter luch så jag å tizh moppade ner. Jag måste erkänna att det är rätt okej med labb ändå. Fick sluta halv tre för snabba som vi är var vi färdiga då. Sen har jag bara hållt lektioner och ridit dina och nu ska jag sova! misann! i morgon blir det träning och greys med Flisan! NEEJ HALLÅ det är väl slut? äh jag drar till flis ändå. Tjingeling, naemi vad gör du på fredag?


lussebulle och pepparkake glass till efterrätt i skolan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar