onsdag 30 juni 2010

Tänk tänk tänk.. tomt tomt tomt

Hehe, var pissed off innan för jag skrev ett aplångt å ett kort inlägg på min telefon innan och la upp det men så fanns det inte på bloggen sen när jag kom hem. Men ajdå, liza hade visst loggat in på fel mejl så det kom upp på min andra blogg. Har inte varit inne på den på hundra år, hur blev det så här? Aja
Dagarna hemma har jag dels spenderat i "julias solar skola" och i stallet. Fete nice, helt underbart. Precis som sommaren ska vara. Löshoppade hingstarna igår och de var riktigt duktiga får man säga! Solade hos julia hela dagen. Provade mange å det gick bra så nu hoppas vi! Sen träning med julle å sov här. Imorse skulle vi upp å fota dina. Men vi snoozade i en timme och sen stängde vi av larmet och drog den klassiska repliken "vi gör det imorgon istället".
Så imorgon ska min lilla pärla fotas. För sista gången.
Doso var duktig idag, faktiskt. Pigg å lite spänd bara men han konstrade ingenting.

Julia å Ebony

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar