onsdag 16 juni 2010

sommarlov är det ju

Första dagen med riktigt fint väder och vad gör systrarna Bodén? Hannapanna ligger i tjocktröja under täcket i sängen och läser med rullgardinerna nere och jag sitter vid datorn (y)
Mitt sommarlov hittils har varit heelt underbart. Fullt ös torsdag, fredag, lördag (+tävling med hanna)och sen grillning hos Lasse på söndagen med gamla musikprofilen. Trevlit!
Måndag var väl återhämtningsdagen och det behövdes.
Förövrigt är jag öm i hela kroppen efter att ha provridit fyra hästar igår, är inte van vid att ha så många now a days. I vilket fall får man säga att det gick bra :) Förutom att den första hästen stannade med mig när jag la den lite nära så jag var på vippen att trilla av, men höll mig kvar och slog hakan i hinderstödet. Tjusigt rivmärke man har nu. Den andra hästen visade sig vara sjuk och ha en infektion eller något på gång, stackarn så han hyperventilerade i stortsett och med den fjärde hästen var det lite kommunikations problem varpå jag inte kunde styra ordentligt och vi galopperade ut ur paddocken. MEN annars gick det bra :P Fina hästar tycker jag, fast det blir nog ingen av dem. Bara att fortsätta leta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar