fredag 4 juni 2010

Nu på en gång

Igår skulle jag fikat med naemi i stan men så fick hon fullt upp så det sket sig :( Bara att när jag läst smset att hon inte kunde hade skjutsen redan gått, attans, så fick ta bussen. Kör förbi sko punkten.
Evelina - Åh jag måste gå in på sko punkten någon dag
Liza - Åh jag med, det var typ aslänge sen sist
Evelina - Jaa! Samma här!
Liza - Ja, det får vi göra.
Evelina - Eller så hoppar vi av nu?
Liza - Är det långt å gå?
Evelina - Närå
Liza - Okej :D

hihi, så det blev en eftermiddag med evelina istället. Provade hur många skor som helst och fastnade för två par. MEN så ska man ju kanske till norrland i sommar så lyckades behärska mig. Hur nu det gick till. Linis köpte ett par sandaler i alla fall, skitsnygga ^^
Linis å vår sko-hög
Sen blev det glass på pistachia.. stammis varning?
Men så tyckte inte Evelina att det räckte med två kulor glass så det blev en till på pressbyrån, höhö ;)
Lovisa Agnes å Linnea på gröningen onsdag

Linnea har vårkänslor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar