onsdag 9 juni 2010

pisseregn

Okej.. sista veckan har börjat.

Igår var vi i höör på friluftsdag med hela skolan. Helt seriöst!! Fy satan vad kul vi hade! Eller jag i alla fall. Hahaha, försök se framför er att jag och nicole, utan armar ska äta ett äpple ur en djupskål med vatten i. Usch ja, typ fyra tuggor var sen var hela äpplet, inklusive kärnhus, pinne och fluga helt borta. Shit va vi tuggade, dock lite spy varning på nicole men vi klara oss :P och fick en välförtjänt guldsten! Vi kom väl fyra i sammanlagda tävlingen men vi var lätt fett bäst (h)

Just nu är jag i östrja ljungby hos jossan. Vi har verkligen lyckats tima vädret. Skulle fota dina i måndags - ösregn så vi tog idag istället - ösregn -.- aja det får bli på lovet istället. Annars jöder josse mig med mat å bullar å nutella mackor å flingor och jag vet inte allt.. inte bra, inte bra alls(nej linnea jag ska inte ta nutella) och nu ska vi till familia å handla litta :D Alltid skoj, fast ekonomin är väl inte på topp just nu. Men någonting ska man väl ha råd med ^^ Sen ska jag dela med mig av mina enorma kunskaper när josse ska färga håret ikväll.

Norrland resan blir i alla fall av! Det trodde jag aldrig. Vi har visserligen inte bokat biljetter än så man kanske inte ska ta ut något i förskott.

Avslutningsdag imorgon, både yes å no på den. Men vi får i alla fall jordgubbstårta.

Josefine å Silas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar