lördag 17 oktober 2009

opsii,,. tiden går fort när man har kul!

En väldigt oaktiv lördagkväll. Känns nästan som slöseri, men bara nästan för har varit på tävling i 10 timmar. Sen sist har jag gjort en del antar jag, jag har startat ett nytt godisför bud -och brytit det. Flera gånger. träffade flicksen i stan ett tag förra veckan.<3 Kollade twilight hos evelina fölrra helgen och sov där. Vi låg i sängen och läste till halv fyra på eftermiddagen, höhö, chill till hundra. I onsdags sov jag hos felle och jagade bortsprugna hundar påvägen till bussen. jag gillar våra dagar, they're very nice! I fredags var vi i Flyinge och kollade på championatet, ingen skola alls alltså på ett sätt. Lite segt i början men det blev faktiskt en bra dag ändå :) Jag å Tizan gick mest med emma, käkade lax och munkar samt choklad och annat man inte borde äta, namnam! Fram tills nu har det bara varit hästar hela helgen. Tizan var här några minuter innan och vi beställde biljetter! :D ÄNTLIGEN, haha. Så då drar vi till norrland med evelina på fredag och kommer hem på tisdag. (H)
Nu borde jag sova, vill va med naemi i morgon men jag antar att hon inte har tid eftersom jag bara sa till en dag i förväg. :P naemi du är tillåmed värre än mig nu ;P säg till när du har tid!

Ännu en high quality mobilbild, Emma och Piis på läktaren i flyinge ^^
^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar