torsdag 22 oktober 2009

Imorgon far vi till lycksele!

I morgon är det äntligen fredag :D Jag och tizan har förberett oss; varit på Maxi och handlat världens godispåse ^^ börjat packa har jag, fixar det sista i morgon. Planet går 12,55 så det är inte mega tidigt. Rätt skönt tycker jag faktiskt. Annars har det väl inte hänt jätte mycket tror jag.. hoppade Dubai idag (har lite såhär dilemma, vet inte om jag ska skriva om ridningen i skolan här eller på den andra.. det är ju om hästar, men det är ju i skolan:P skitsamma du-ni för stå ut)förvånade? Det enda jag sa igår var: Mig spelar det inte så stor roll. Bara jag inte får Dubai!
Tji fick jag. Men han var inte så hemsk som jag trodde. Antagligen för att alla gått runt och sagt hur fruktansvärd han var att hoppa så hade jag förberett mig på en katastrofalt hopplös häst, men han var helt klart inte den värsta häst jag hoppat :P
Det var rätt chill förövrigt. När vi inte red yrade vi mest rundor i stallet sådär lagomt aktiva. Jag och Evelina badade i alla fall faktiskt en häst! (Okej linnea hjälpte till en del. Lovisa lite också.) Och tvättade. Och jag å Lovisa mockade. Och klippte cartoon. Shit ja vi gjorde ju mycket! guldstjärna till oss. Nu ska jag.. jag vet inte.. sova kanske eller något. Kanske bloggar från lycksele vem vet? Om de har internet där ute i vildmarken. (det har visat sig att de flesta har en väldigt felaktig bild av norrland..)
Annars ha de bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar