måndag 19 oktober 2009

Ramar.. jag behöver ramar..!


måndag, aaah. nej inte AAAH utan aaah :) måndagar är faktiskt helt okej (om man bortser från att det betyder att helgen är slut). Vi har stall till elva, mentorsamtal till tolv och engelska efter lunch. Slutar kvart i två (H)
I morse hade vi körning -sista gången denna terminen! Vår grupp jublar!- och det gick käpprätt åt helvete i början. Min ponny lyssnade inte alls xD MEN sen var det tävling och då minsann vann vi. Höhö, tror min kondis har nått sin botten. Tog mig ett tag att återhämta mig kan man säga. Men Prunus (som btw tydligen betyder plommon på latin och hon valde namnet för hon tyckte att Russin inte var ett bra namn..?) var faktiskt duktig :)
På mentorssamtalet blev det inga lekar denna dag, bara snack om mobbing och sådant och hur vi trivs i vår klass. Visade sig att alla trivdes väldigt bra, surprisesurprise ;) på engelskan kollade vi klart på Harry potter och sen moppade vi hemåt.
MEN NU NI har jag pluggat minsann! skrivit klart min insändare och skrivit 1 ½ sida på brott och straff. Duktig känner jag mig. Redovisning av drogerna på onsdag men vi har i morgon på oss också så det blir nog bra. Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar