tisdag 6 oktober 2009

jaa, hon är precis så galen som hon ser ut

Jag är så trött, så trött. Borde inte sitta här -borde ligga i min säng. Men på något vis blir det alltid "shit jag måste bara in och rädda mina plantor i FarmVille de ruttnar ju i morgon, det tar ju bara typ två minuter" och sen är man fast. MEN jag har faktiskt bara suttit här typ tio minuter. Jag som skulle sova tidigt idag. Så gick det med det. Plus att jag bara måste läsa liite twilight innan jag ska sova.. och liite brukar oftast dra ut på tiden.
Anyway vi hade kemi labb för första gången på campus idag. Vi utforskade blöjpulver. Haha, det var mig en upplevelse :P
Håll tummarna, eller nej förresten det betyder otur, för att det blir mer bloggning här nu när jag fått mobil igen för nu kan jag ju fota varje dag typ :D

Tizan spiller ut FeSo, typ kopparsulfat.
- Åh nej! nej! jag spillde feso! vad händer om man spiller feso? Hallå hallå? Feso nej shit vad det droppar. Ääähh. Kan man skölja handen med vatten utan att den friteras upp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar