söndag 14 juni 2009

Väla :D


jahapp, fixade i stallet rätt tidigt och sen bar det av med felle till väla :D leta klänningar..första inköpet blev två godispåsar på tasty house ^^, namnam. Felle hitta tröjor på gina och jag köpte armband å öronhängen, lila solglasögon +lila klänning på esprit. Efter det gick vi in på only. Liza:" denna var väl ganska fin..?" "Jaa! den va jätte fin. Prova!" :D jag behöver lite uppmuntran att prova grejer :P shoppa själv är värdelöst. Anyways, den klänningen passa också, svart med massa typ volanger eller så..tyg, veck ja, fin faktiskt :D

Gick in i en sko affär för jag behöver "springa-runt-i skor". Men det blev lusha som hitta ett par med silvrig klack och svart rosett. Inga pengar hade hon kvar men snäll som man är fick hon låna av mig :P kassören förstökte få henne å köpa ett par gummi inlägg för att göra det bekvämare med klack men jag tog dem istället ^^,

In på glitter å hitta en jätte fin klämma med vita blommor på... 69 j*vla kronor!! en klämma! men men, felle var rätt övertygande och ja. den fick det bli. Den passar ju faktiskt oemotståndligt bra till avslutningen. Köpte även tre ramar till bilderna på mig å tizh när vi var små:P får vänta med den stora. Hade precis bestämt mig "ja, den tar jag!" lyfte upp den och insåg att det skulle bli lite halvjobbigt att ha med den på bussen så det fick bli en annan gång:P
Just ja, köpte twilight boken på engelska som lite omväxling (har ju redan läst den svenska versionen tre gånger..)när vi ska till hälsingland på onsdag.

Felle följde med mig hem och vi hitta roliga gamla dagböcker som både hon och jag skrivit xD och hon hjälpte mig att städa mitt rum. Det är nu skinande rent!
Nej, nu är det dags för sängen. I morgonbitti ska jag å tizh sparka boll...det blir ett äventyr! tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar