torsdag 11 juni 2009

chillidillen


Igår var det onsdag. Felle å Tizh följde med hem efter skolan och vi kollade på gamla flippade filmer på datorn och åt pasta ^^, eller de åt pasta och jag åt müsli med päron :D hihi. Tizan stack hem sen för hon skulle till Boye. Felle satt hemma hosmig medan jag var uppe i stallet och höll lekion för TildaB. Det drog ut på tiden så hann iprincip bara hemåvända innan jag skulle upp till stallet igen. Lusha följde tillåmed med på träningen :D sen hem å kolla grey's -sista avsnittet för säsongen :'( . Inte nog med det -BÅDE izzie och geroge dog! jag menar come on! -.-

I morse missade vi bussen, men kom bara tre minuter försent ändå. Gjorde inte särskilt mycket i skolan..lekte lekar och kolla film och fick sluta strax innan två (H)

Naemi följde med hem, men hade glömt att hennes syrra fyller år i morron så hon kunde inte sova här. Jag skulle inte komma hem från stallet förrän typ halvsju så det kändes inte så lönt:/ alltså tog naemi bussen hem direkt igen xD själv var jag utelåst och pallrade mig ner till Tizan. Lånade en skål coccopops och ridkläder -tack!- och kolla lite på Johans coola bilder (Y) nuu ska jag sova, good night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar