måndag 1 juni 2009

Sugar, sugar, yumyum,, nahae du nån måtta får de va

Hästarna går ju på sommarbete nu, vilket innebär att jag inte behöver mocka eller någonting. Detta leder till att jag känner mig väldigt lat och ska verkligen försöka komma ut och springa lite/göra av med energi på annat sätt. Sprang en liten sväng igår och tänkte ta en runda idag också. Får se hur länge detta rycket varar :P Kom trea med ponnyn när vi tävla i söndags och vann Toffifee, precis vad jag behöver xD mer godis.. har just ätit 14stycken...kan inte vara hälsosamt. och igår bestod lunchen och kvällsmaten av 1macka (!) två twisterglassar, en kula knäck och en dansknougat +mjuk glass och en fjärdedel av en prinsess tårta.. (Y) way to go.
Annars har dagen varit super härlig. Underbart väder hele dan, låg i trädgården en stund när jag kom hem och kämpade för att få lite färg på mina bleka ben. de är faktiskt lite brunare, även om man inte tror de kan vara vitare förrän man jämför med ex mina fötter :P aja, brännboll på idrotten idag å det var....VARMT! musiken slapp vi så det var bussen hem kvart i två. Började förövrigt tio över tio i morse, som alltid på måndagar.
Noppade syrrans ögonbryn igår kväll. Hon har nog använt alla uttryck där finns för plötslig smärta +uppfunnit några egna. Menmen, nu ser de lite bättre ut iaf ^^
Nej...nu ska jag ta och göra något annat.. hämta lite mjölk kanske? Man blir rätt törstig av Toffifee.
(om pär hade sett denna text hade jag fått ig på min "kronologiska ordning")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar