tisdag 11 augusti 2009

fortsätt simma, fortsätt simma, fortsätt simma!

Okej.. jag ska börja med denna bloggen igen ;D promise! hacka ner mig annars..
mycket som har hänt, eller ja, jo skriver mer när jag har lite mer tid.

Just nu sitter jag i soffan i Julias hus. Precis kollat på marley and me, usch vad sorglig men ack så bra. Anyways, det är typ mega mulet ute och har regnat heela morgonen "Liza, vad säger du om en simtur?" jaa.. det hade faktiskt varit skönt :O jag vet! badkrukan liza simmar helt frivilligt i dåligt väder -dessutom i havet. Ni vet mina simskills ;) inget å skryta om direkt.
MEN vi simmade faktiskt igår och jag "simmade" hela vägen :D även om jag svalde kanske..en halvliter havsvatten, men jag menar det är inte såå salt. Aja, vi dumpade våra badkläder på golvet i badrummet igår så jag ser verkligen fram emot å kränga på de torra sakerna nu -.-
ha'regött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar