tisdag 6 juli 2010

Still loooving it

Nu får det bli så här för annars blir det så förbaskat långa inlägg som ingen i universum orkar läsa, förutom jag då kanske :P
I lördags var jag som sagt på barnkalas och sen chillade jag å julia på bryggan på gröningen och käka glass på kvällen. Myysigt! Sen träffade vi linnea och agnes och gick till mezo. De var visst mer saknade än jag trodde. Efter det gick jag å julia till bussen, som vi fick vänta på i 45 minuter -.- drömläget när man ska tävla dagen efter. Men äh, bums i säng.
Tävling med julia söndag och det gick lite både och men det gick väldigt bra :D de kom trea i första lbn, fick ett stopp i andra och kom femma i cupen ^^, freakin' hot! schtekta blev vi.
Hem till Doso som var meega duktig, är riktigt kär i den hästen nu alltså. Fy för vad härlig han är, även om han är som han är. Sen gröningen med tizan, felicia, linnea, agnes, vincent och oscar. Men av okänd anledning var jag mega grinig så gick hem i förväg till miss sicko och mitt andra hem istället. Skönt å vara tillbaka!
Vi somnade vid tvn hela högen i vanlig ordning.
Wäh, måste lära mig att korta ner på grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar